torsdag 25 februari 2010

Ensamtid

Jag kom precis på mig själv med att faktiskt sitta och slösurfa. Herregud vad länge sen det var. Elsa somnade på 3 röda idag, hunden har också gått och lagt sig och Bobo repar och kommer sent idag så jag har verkligen egentid just nu. Skönt!

Jag får passa mig bara för jag har blivit drabbad av webshopsjukan. Jag har ju en egen, www.handlashantverk.se, så jag borde väl nöja mig med det. Men jag skulle kunna handla hur mycket som helst på nätet. Det finns ju obegränsat med saker. Så enkelt att bara "klicka hem". Jaja, jag ska försöka att hålla mig. Beställde ett babygym till Elsa igår. Det blev ett tummengym. De flesta jag har träffat har ju liknande hemma och hon blir verkligen helt förtrollad. Blir spännande, hoppas att den kommer snart.








I morgon är det redan fredag igen, tiden bara springer i väg.

Inga kommentarer: