tisdag 1 juni 2010

Jobbat

Idag har jag varit på jobbet igen. Det var inte lika segt att komma igång den här gången, trots att det var strul med systemet i morse. Det är verkligen kul att komma till ett jobb där man verkligen trivs och där man får lite utmaning varje dag.

Det var verkligen perfekt timing också för Tobbe att vara mer med Elsa. Har märkt lite tendenser till mammighet senaste veckan.

Nu är vi i Stockholm. Tobbe är och repar och ville hänga i stan med Elsa i morgon. Jag är alltså ensam i lägenheten just nu. Otroligt skönt. Elsa sover i sin säng som hon har här och jag ligger i soffan och äter godis. Jag kan verkligen koppla av här och det är skönt att komma hemifrån och slippa se all disk och tvätt.

Jag ska jobba i morgon och på torsdag också. Sen blir nog denna helg väldigt lugn. Har inget inplanerat vad jag vet.




Inga kommentarer: