söndag 1 augusti 2010

Semester!

Man har väl rätt att ta semester från bloggen också? Har haft 3 sköna veckor tillsammans med Bobo och elsa. Men i morgon är det min tur att jobba en vecka. Sen är det bara 3 veckor kvar innan jag avgår från mammaledighet och börjar jobba på riktigt. Jösses vad tiden går fort.

Vår bebis är inte heller så liten längre. Det är full fart hela tiden. Numera står hon upp mer än hon sitter och favoritaktoviteten just nu är att gå runt med gåvagnen. Det ser ut som om hon traskar runt med en liten rullator.

Vi har lekt här hela eftermiddagen och vid något tillfälle gjorde jag ett litet hopp. Hon började gapskratta. Så jag var då självklart tvungen att hoppa runt som en idiot tills jag blev helt svettig. Elsa kiknade av skratt!




Busungen!




I båten.




Strandhäng med farmor och farfar ute vid kovik.




Våran lilla badbiff!




Kissen!


Det var allt för ett tag. Hej svej!

Inga kommentarer: