tisdag 5 april 2011

Färna herrgård.

Helgen tillbringades ett dygn på Färna Herrgård. Det var mycket trevligt! Började med en tebuffé igår när vi anlände. Det fanns mängder med te och scones och massor av bakverk. Vi var i himlen. Sen blev det en helkroppsmassage och spahäng. Väldigt skönt. Jag trodde ju att jag skulle vara stelast i Sverige på massagen men det enda stället som det gjorde vidrigt ont på och där jag var helt hård var på vänster lår. skumt.

På kvällen var det 4-rättersmiddag och det var bland det godaste jag ätit. Speciellt varmrätten som var kalvrygg med rökt potatismos. Det bara smälte i munnen. Sen var det barhäng till tidig natt och jag behöver väl inte säga att vi sov som stockar hela natten. En fantastisk frukostbuffé väntade på morgonen. Jag älskar verkligen frukostbufféer. Det är som att vara i himmelriket.

Elsa hade röjt hos mina föräldrar, de såg väldigt trötta ut när vi hämtade henne faktiskt. Men det hade funkat bra. Hon hade självklart sovit hela natten, vilket i stort sett aldrig händer hemma längre.

Nu ska jag sätta mig i soffan och försöka att varva ner lite.

1 kommentar:

Susanne Flamme sa...

Vad roligt att du trivdes hos oss!
Varmt välkommen tillbaka.
(= Hälsningar Susanne, Färna Herrgård & Spa