måndag 11 april 2011

Hoppsan.

Jag tappade visst bloggandet. Har varit så otroligt trött senaste dagarna, ögonen har gått i kors. Nu har pollensäsongen börjat så jag skyller på den. Medicinerar för fullt nu och kämpar alltså med tröttheten och muntorrheten.

I lördags var vi en sväng till Stockholm och hälsade på Esther med föräldrar. Jag kan erkänna att jag faktiskt klippte Elsas naglar innan vi åkte. Esther är ju fyra månader nu så jag gissade på att Elsa skulle vara lite mer nyfiken på henne nu när hon blivit lite större. Och eftersom Elsa inte är av den försiktiga sorten så tog jag till saxen. Haha, lite fånigt kanske. Men det blev helt tvärtom. Elsa var så gullig och skulle pussa och krama och killa bebisen. Det var så sött! Och det är roligt att hon börjar bli mer och mer intresserad av andra barn.

Ska se om jag kan sno lite bilder från Bobo och lägga ut.

I morgon och på onsdag ska jag till Stockholm på kurs i löneadministration. Det ska bli väldigt roligt! Skönt med lite avbrott från vanliga jobbet och att lära sig något nytt. Jag har alltid vilja lära mig lönedelen och nu betalar jobbet för kursen så det är helt optimalt. Hoppas att jag lär mig något nu.

Nu ska jag slösurfa lite.

Inga kommentarer: