fredag 1 april 2011

Fredag.

Äntligen fredag! Den här veckan har känts som en månad. Tiden har gått sakta och jag har känt mig riktigt trött och sliten. Vet inte om det är sommartiden eller lördagens sena (midnatt) kväll som ställde till det.

Vi har ätit en jättegod carbonara till middag och sen stack jag ut och tog en joggingrunda enligt mitt träningsprogram. Nu blir nog Paolo Roberto glad, han har inte varit så nöjd med min träning när jag var sjuk. Haha. Man får sms varje vecka med några ord från honom. Väldigt roligt!

I morgon ska vi till Färna Herrgård och fira Bobos syster som fyller 40. Ser fram emot en helkroppsmassage och god mat. Elsa får stanna hemma med mormor och morfar vilket jag faktiskt tror att hon uppskattar mer än att åka bil långt och vara med på vuxensaker.

Inga kommentarer: