söndag 24 mars 2013

Kräks

Usch och fy och blä! Ebbe har kräkts två stora kaskader ikväll. Vi hade besök av Lill-kusinen igår som sov över och kräktes på natten. Vi höll tummarna att det skulle vara på grund av hans hosta, men det var det alltså inte.

Medan jag skrev tidigare stycke så kräktes han igen. Det är så synd om de små.

Men lchf går bra. Det har varit en ganska tuff helg. Men just nu känns det bra. Hade lite hårda diskussioner med mig själv under förmiddagen då jag helt plötsligt började tycka synd om mig själv eftersom vi förmodligen blivit smittade av magsjuka. Jag tänkte då trösta mig med en bulle, en smörgås eller lite godis. Men jag lyckades besegra mig själv och ändra tankarna. Sen kom mamma och hämtade mig för lite födelsedagsshopping. Det var länge sen jag blev så nöjd med några klädinköp som idag.

Nu ska jag försöka sova lite. Hoppas på att ingen mer börjar kräkas här nu..



Inga kommentarer: