lördag 30 mars 2013

Två upp och en ner

Halleluja! Elsa är piggare! Hon kräktes en kaskad i morse, men det var för att hon druckit för snabbt. Det kan hon kräkas av när hon är frisk också. Nu är hon jättepigg, nästan feberfri och har ätit några skedar soppa.

Ebbe och Bobo är i nypan och Ebbe hade ätit bra idag också. Så skönt!

Värre är det med mig. Min mage är verkligen i uppror. Jag mår inte dåligt eller så, och därför får jag för mig att det är kosten som spökar. Har försökt att skära ner på fettet under dagen men mot kvällen blev det bara värre. Så jag kokade en potatis som jag åt hälften av tillsammans med lite tomatsoppa.

Känns hopplöst ibland, jag vill ju verkligen att det ska funka den här gången.

I morgon försöker jag att skära ner på mjölkprodukter också.




Inga kommentarer: