tisdag 22 mars 2011

Hurra hurra på min födelsedag

Jag fyller 27 år idag. Det är en ganska lagom ålder tycker jag. Kan inte säga att jag tycker att det är sådär superkul att fylla år. Men det har faktiskt varit en väldigt bra födelsedag. I morse fick jag skönsång och paket. Bobo hade köpt en jättefin jacka till mig. Den var tyvärr lite för stor så jag får byta den, men han är duktig på att handla kläder till mig faktiskt.

Nu på kvällen så har mina föräldrar, min lillebror och Bobos föräldrar här och käkade en jättegod tårta som svärmor och Elsa bakat. Jag fick en jättefin väska och presentkort på H&M och Lindex.




En mycket bra dag helt enkelt. Men nu är jag trött, det tar på krafterna att vakna 05.15 på morgonen. Skärpning Elsa!

 Min fina väska

1 kommentar:

Alex sa...

Underbart härlig dag du fick...kan ju inte bli bättre! Hoppas solen håller i sig till helgen...en kollega sa nyss att det ska bliregn :(