söndag 13 mars 2011

Träning

Januari var nog en av de tuffaste månaderna jag har varit med om. Jag gick in i sista fasen i projektet Ta körkort och samtidigt började jag överlappningen till mitt nya jobb. Jag var så himla slut. Men för att bli lite piggare så bestämde jag mig för att börja träna, vilket jag inte gjort på flera år.

Jag insåg med detsamma att jag behöver hjälp med träningen och lite pepp för att komma igång. Registrerade mig på www.motimate.se som fungerar som en personlig tränare. Alltså, det är nog det bästa jag har gjort. Man får sätta upp mål, göra fystest och får förslag på träningsscheman. Jag började på direkten!

Nu älskar jag att träna. Den halvtimmen-timmen jag tar mig tid på kvällen är bland det bästa jag vet. Jag joggar eller går med stavar.

Prova här:
 


2 kommentarer:

Sandra sa...

Va duktig du är!

Det krävs ju faktiskt en hel del motivation för att orka träna när man har heltidsjobb och småbarn :)

Alexandra Rebane sa...

Ingen är gladare än jag av att du äntligen har förstått hur underbart det är att träna....fortsätt du e grym :)

Ja ser det framför mig i sommar...powerwalks i trosa vid vattnet mmm