lördag 26 mars 2011

Lördag

Solen skiner och det är lördag. Idag ska jag snora mig i väg till Stockholm och hänga på stan med Alex. På kvällen blir det en tur ut till sickla för att fira Bea som har fyllt år och tagit examen. Ska bli väldigt roligt att hänga, det var så länge sen. Jag är väldigt glad att jag har Emma och Stoffe som slaggar med mig i lägenheten. Har ingen lust att ta mig runt i stan helt själv.

Elsa vaknade halv sex i morse. Klockan åtta var vi fullt påklädda för att gå ut och leka. Men då blev hon plötsligt dödstrött. Tji fick vi, nu har hon sovit i snart en timme. Bobo däckade på soffan också.

Lilla Knut har åkt på någon magåkomma (inte så konstigt med tanke på all jävla hundskit som tittar fram under snön). Han hade haft lite fest här i natt och det var verkligen inte vacker syn. Kan nämna att han lämnade en liten present mitt på en av Elsas dockor. Nu ligger den i tvättmaskinen, vi får se om den går att rädda. Annars får den flyga till dockhimlen.

Nu ska jag packa det sista. Tjena!

Inga kommentarer: