måndag 14 mars 2011

VAB

Vaknade i morse och kände mig överkörd. Bobo fick lämna Elsa på dagis och planen var att jag skulle hämta upp henne vid tre och förhoppningsvis känna mig lite piggare då.

Men redan vid nio så ringde de från dagis och sa att Elsa hade feber igen. Hon har varit pigg i helgen och i morse var hon bra. Det kändes faktiskt ganska generande att vi ända lämnade henne på dagis. Men fröknarna är verkligen så bra och snälla så alla de känslorna försvann så fort jag kom dit. Just nu ligger och hon sover men hon är, precis som mig, väldigt förkyld.

Nu blir det planering för hur vi ska få ihop den här veckan. Jag räknar med att vara på fötter på onsdag (förhoppningsvis) men det optimala vore nog om Elsa kunde få en lite längre vila så att hon blir riktigt frisk.

Inga kommentarer: